وبلاگ رسمی محمد رضا حدادپور

وبلاگ رسمی محمد رضا حدادپور

"اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَة وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بَنیها وَ سِرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُکَ"
نوکر آستان قدسی اش: محمد رضا حدادپور

طبقه بندی موضوعی

دفاع بس است! کمی حمله کنیم.

پنجشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۲۲ ب.ظ

خدمت همه دوستان گلم، سلام و عرض تبریک عید قربان.

امیدوارم همیشه ایام زندگیمون، با بندگی خدا و لبخند بر همه چیز حتی غم و غصه هامون عید باشه ان شاءالله.

هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره ده سال جنگ تحمیلی است که فقط هشت سال آن ثبت عمومی و جهانی شد. یعنی فقط از شهریور 59 را جنگ حساب کردند. با اینکه از اردیبهشت 58 تا ماه ها بعد از مثلا آتش بس و پذیرفتن قطعنامه، همچنان تجاوزات طرف بعثی ادامه داشت اما کسی آن را به نام جنگ ثبت نکرد.

علاوه بر آن، ظلم بزرگتری که ایران و ایرانی روا شد آن بود که آن جنگ را جنگ جهانی با ایران حساب نکردند. چرا جنگ جهانی؟ چون ایران در طی آن جنگ، توانسته بود لااقل از 27 کشور اسیر بگیرد! یعنی حداقل 27 کشور جهان در طرف مقابل ایران صف آرایی کرده بودند. 27 کشور اسیر دادند اما معلوم نیست ما فقط با 27 کشور طرف بودیم یا نه؟ این ها همه در حالی است که جنگ های جهانی اول و دوم، حداکثر 10 کشور در حال جنگ بودند که البته همین آمار جای بحث فراوان دارد...

اینها به کنار. اما حرف من چیز دیگری است. حرف من این است که کارشناسان حوزه استراتژیک معتقدند که 32 نوع کاملا مختلف تجاوز و حمله علاوه بر تهاجم نظامی در دانشگاه های بزرگ پست مدرن مهندسی نظامی و استراتژیکی تعریف شده که ما در طول این 37 سال تمام آن 1+32 نوع را تجربه کرده ایم!! به جرات و با تحقیق میتوان گفت که ایران، تنها کشور جهان است که در بازه زمانی کمتر از چهل سال، مورد حمله و تجاوز آن 1+32  نوع حمله های پست مدرن قرار گرفت است!!

این مطلب و این آمار، قطعا در تاریخ جهان که به دست خودشان نوشته میشود نوشته نخواهد شد. باید مثلا بچه های تیم جورج مک فالند انگلیسی طی عملیات معکوس خلیج3 با آن وضعیت زننده به دام بچه های ما بیفتند که اقرار کنند و نظریه حمله خشکی به دریا(خشکی به دریا!!!) توسط ادوات نیمه سنگین راداری اثبات شود و توان بالای اطلاعاتی بچه های دریایی به اثبات مکرر برسد. این تنها یک نمونه است که اگر رخ داده بود باید فاتحه شهرهای حوزه خلیج را میخواندیم.

و یا اگر جزوه های 10 گانه مریدپروری کلیساهای خانگی نفوذ کرده در شهرک های.... طی عملیات شناسایی و نفوذ لو نمیرفت، قطعا امروز ما به روش حمله «تکفیر از درون» هدایت شده توسط کلیسهای خانگی پی نمیبردیم و الان هم شبکه فارسی بی بی سی به تلافی این کشف بزرگ ما، حدود 48 ماه، برنامه هفتگی دو ساعته پیرامون مظلومیت کلیمیان ایرانی به راه نمی انداخت! با وجود اینکه کلیمیان محترم ایرانی به عنوان شهروند در این مسئله دخیل نبودند و این مسئله از جای دیگر هدایت میشد. اما باید این نوع از تجاوز را میشناختیم و به اهداف پیش فرض آن پی میبردیم.

موارد بسیار است. ما همه آن انواع 1+32 نوع را تجربه و شناسایی کردیم. با اینکه تا همین حالا بسیاری از درک و شناخت آن انواع گسترده تهاجم عاجزند و آن تئوری های نوشته شده و آزموده شده غربی-عربی در مملکت عزیزمان را حمل بر توهم توطئه و بیماری دشمن انگاری میدانند!! حتی عده ای به خود زحمت سکوت کردن و ردّ فی الفور این مطالب نمیدهند.

بحث اصلی من اینجاست که ما همیشه در موضع دفاع بوده ایم. از بعد از جنگ هم تا حالا و تا آخر عمر جهان، هفته گرامیداشت دفاع مقدس میگیریم و خاطره هشت سال جنگ ثبت شده جهانی را گرامی میداریم. اما نمیدانم که کی قرار است یاد و خاطره دفاع و دفع آن 32 نوع تهاجم گسترده تعریف شده پست مدرن غربی-عربی را گرامی بداریم و هفته ای را به آن اختصاص بدهیم؟ اصلا قرار است که کی نسل روشنفکر و جوانان ما بدانند که ما در چه وضعیتی هستیم و با چه روش هایی در حال دفاع و مبارزه هستیم؟ که اگر شمّه ای از آن را بدانند دیگر خاطرات عبدالجبار محسن بعثی و حمدی ملک عراقی مبنی بر روایت صدام حسین از روزهای آغازین جنگ هیچ لطفی برایشان نخواهد داشت و مدام در گروه های مجازی دست به دست نمیشود.

حتی به نظرم همین هم کافی نیست. باید ما هم روش های طراحی شده جنگ نوین دانشگاه های نظامی و دفاعی خودمان را به تدریج بیازماییم. باید ما هم به مراکز حساس تصمیم گیری پروژه خاورمیانه جدید حمله کنیم. حملاتی که ترور و انهدام اصلا در برابر آن روش ها جرات عرضه اندام ندارند. چرا که معتقدم ایدئولوگهای اتاق فکر خاورمیانه جدید باید زنده باشند و به چشم خودشان، افول این تز 55 ساله را ببینند و دق کنند.

 

به نظرم دفاع بس است. ما هم باید حمله کنیم و به مستشاری نظامی و دیپلماتیکی جنگ های منطقه بسنده نکنیم. باید معادله را به نفع ثبات منطقه عوض کرد تا خاورمیانه(بخوانید: انبار باروت و انواع سلاح های سنگین و نیمه سنگین دنیا) کمی مجال تنفس پیدا کند. لطفا اشتباه نکنید. مقصود من جنگ افروزی نیست. مقصود من آزمودن آنتی تزهایی است که در برابر آن 1+32 نوع طراحی و مهندسی کرده ایم. اسرائیل بیشترین کسی است که از این توان بالای ما در این عرصه اطلاع دارد. باید جام خشم خودمان را با تدبیر به سرتاپای وجود سران استکبار بریزیم. 

  • محمد رضا حدادپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">