وبلاگ رسمی محمد رضا حدادپور

وبلاگ رسمی محمد رضا حدادپور

"اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَة وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بَنیها وَ سِرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُکَ"
نوکر آستان قدسی اش: محمد رضا حدادپور

طبقه بندی موضوعی

درباره تصویر مفهومی(10)

جمعه, ۱۰ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۵۱ ب.ظ

سلام و عرض تبریک به مناسبت عید غدیر خم!

از این تصویر، ناراحتی و غم مقصود نیست. چون حالت دست ها جوری هست که نمایانگر بدبختی و دردسر و مقولات منفی اینچنینی نیست.

خیلی ساده است. این آقا در حال صحبت کردن با تلفن همراه است و غرق صحبت و معاشرت با کسی که او را به خودش فرو برده است. چون قوز کمر و نگاه او به پایین نمایانگر در خود فرو رفتن و به خویش مراجعه کردن است.

خیلی خوبه که کسی را در زندگی داشته باشیم که وقتی با او صحبت میکنیم حتی از پشت گوشی و به صورت غیر حضوری، او ما را در خودش غرق و در ما فرو ببرد و متوجه هیچ پیرامونمان نباشیم.

شب و روز خوشی برایتان آرزومندم.

یازهرا

  • محمد رضا حدادپور

نظرات  (۴)

سلام
خیلی جالب بود
ایندفعه زود نتیجه نهایی را گفتید، اما بالاخره فرقی هم نمی کرد چون من هر چه هم فکر می کردم از این زاویه چیزی به ذهنم نمیرسید!!
راستی راهی هست که بُعد منفی گرایی ما کاهش پیدا کنه؟
سلام
چقدر جوابش ساده بود
فکر کردم خیلی پیچیده هست
من اولین تصویری بود که هیچی واقعاً هیچی به ذهنم نرسید!
سلام
خیلی جالب بود
عالی بود
ممنون

سلام
من از این تصاویر خوشم نیامده چون هر کسی بالاخره یک نظری داره و از تفاوت نظرات هست که پیشرفت حاصل میشه.... خیلی کم اتفاق می افته که نظرات با هم مشابه باشه مخصوصا در مورد این تصاویر که هر کس می تونه یک برداشت آزاد داشته باشه و نظر هر کسی در جای خودش صحیح هست. اما وقتی شما جواب آخر را میگین انگار فقط نظر خودتون را صحیح می دونید و قبول دارید و نظر بقیه افراد، با اینکه نظر سنجی کردید اهمیتی نداره و اغلب رد می کنید
پاسخ:
سلام. با این حساب، شما از تصاویر بدتان نمیاد بلکه از چیزی که از برخورد من برداشت کرده اید خوشتان نیامده است! با اینکه هدف و روحیه بنده، نفی همه و اثبات خودم نیست. موفق باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">