وبلاگ رسمی محمد رضا حدادپور

وبلاگ رسمی محمد رضا حدادپور

"اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَة وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بَنیها وَ سِرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُکَ"
نوکر آستان قدسی اش: محمد رضا حدادپور

طبقه بندی موضوعی

درباره تصاویر مفهومی(3)

شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۲۴ ب.ظ

سلام. شبتون بخیر.

پیاماتون درباره تصاویر مفهومی خیلی جذاب و قابل تامل بود. اما بعضی نظرات مثل نظرات کاربری به نام «نرگس» و یا «ناهید» و یا «نوید» با اینکه خیلی کلی بود اما جذابتر به نظر میرسید.

دوس داشتم به این نکات توجه بیشتری بشه: ...

اولا همه دوست و دشمن پای چوبه دار ایستادند: معمولا اغلب افراد فقط «نظاره گر» بدبختی و بدبیاری انسان ها هستند و در این بین، معمولا دوست و دشمن تفاوتی نداره. فقط همه نگاه میکنن!

دوما سرباز با رنگ مخالف هم کنار سرباز دارزده شده ایستاده: آسیاب به نوبت! حتی برای کسی که شاید امروز مسئول تخریب شماست اما غافل است از اینکه یه روز هم نوبت خودشه!

سوما سرباز طرفی داره اعدام میشه که بیشترین تعداد و بیشترین امکانات را دارند: چون تعداد مهره های سفید بیشتره و حتی اسب هم دارند! پس همیشه امکانات نمیتونه ما را نجات بده!

چهارم اینکه افراد موجی (حاضر در موج بحران ها) معمولا زودتر فدا میشوند تا موج آفرین ها!

پنجم اینکه زیر پای سرباز از اول هیچی نبوده نه صندلی و نه هیچ چیز دیگه : ینی کسی که فقط فرمانبر شد از اولش بین زمین و هواست و باید خودش را سوخته و حذف شده حساب کنه.

و ....

نظرتون چیه؟


  • محمد رضا حدادپور

نظرات  (۱)

برام جالب بود چون از این زاویه بهش نگاه نکرده بودم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">