وبلاگ رسمی محمد رضا حدادپور

وبلاگ رسمی محمد رضا حدادپور

"اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَة وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بَنیها وَ سِرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُکَ"
نوکر آستان قدسی اش: محمد رضا حدادپور

طبقه بندی موضوعی

اول فکر کن، بعد دعا کن!

جمعه, ۱۹ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۰۳ ب.ظ

سلام عزیزان

دیشب قبل از مجلس دانشگاه، یه جلسه کوچولوی خانوادگی در منزل یکی از دوستان دعوت بودم.

پس از قرائت دعای جوشن کبیر توسط یکی از حضّار، چند کلمه ای درباره دعا و لزوم فکر کردن در خواستنی ها صحبت کردم. بیان این جلسه به شکل سخنرانی نیست و بیشتر به گپ دوستانه شبیه است.

خیلی مایلم و دارم تلاش میکنم چنین مهمونی ها و جلسات و گفتگوهایی بیشتر تشکیل بشه. برکات معنوی و علمی زیادی داره.

موضوع جلسه : اول فکر کن، بعد دعا کن!

مشاهده و دانلود

  • محمد رضا حدادپور

نظرات  (۳)

  • کنیز حضرت زهرا
  • سلام

    کاش همیشه همینجوری جلسات خودمونی و باحال بود.

    کاش راضی میشدید به مجالسی که در خونه های بقیه هم برگزار میشه سخنرانی میکردید.

  • رسول حق منش
  • دانلود کردم. انشالله بعد از گوش کردن نظر میدهم.
    ا
    سلام
    ببخشید من بعد از استفاده از مطلبتون متوجه شدم نباید بدون ارجاعش به شما استفاده می کردم حالا چه کار کنم؟
    😥
    پاسخ:
    سلام. خیره انشالله.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">